skip to main
|
skip to sidebar
A WALK AT THE BEACH
vrijdag 21 mei 2010
voor de zekerheid!!!
MORGEN BEN IK OM 12 UUR OP HET STRAND BIJ DE BROUWERSDAM!!!! (BIJ HET GORSJE)
EN DAN GAAN WE MET ZN ALLEN BOUWEN!!!!!
EN FEESTVIEREN!!!!
TOT MORGEN!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Volgers
Blogarchief
▼
2010
(11)
▼
mei
(10)
en nog meer beeld van Stijn Brakkee
foto van Stijn Brakkee
en daar stond het dan!
voor de zekerheid!!!
nog 1 nachtje slapen en we gaan!
twordt spannend...
bijna klaar!
uitnodiging:
22 mei 2010 zee en zand en feest!
de goede plek
►
april
(1)
►
2009
(3)
►
januari
(3)
Over mij
marie claire
Mijn volledige profiel tonen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten