skip to main
|
skip to sidebar
A WALK AT THE BEACH
maandag 3 mei 2010
de goede plek
vlakbij Ouddorp aan de Brouwersdam.
te gek in het strand!
nu nog ff alle andere benodigheden bij elkaar scharrelen en in elkaar zetten en dan bidden voor goed weer!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Volgers
Blogarchief
▼
2010
(11)
▼
mei
(10)
en nog meer beeld van Stijn Brakkee
foto van Stijn Brakkee
en daar stond het dan!
voor de zekerheid!!!
nog 1 nachtje slapen en we gaan!
twordt spannend...
bijna klaar!
uitnodiging:
22 mei 2010 zee en zand en feest!
de goede plek
►
april
(1)
►
2009
(3)
►
januari
(3)
Over mij
marie claire
Mijn volledige profiel tonen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten