maandag 3 mei 2010

de goede plek


vlakbij Ouddorp aan de Brouwersdam.
te gek in het strand!
nu nog ff alle andere benodigheden bij elkaar scharrelen en in elkaar zetten en dan bidden voor goed weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten