dinsdag 25 mei 2010

foto van Stijn Brakkee


een prachtige foto van een mooie dag.
binnenkort filmpjes!

vrijdag 21 mei 2010

voor de zekerheid!!!

MORGEN BEN IK OM 12 UUR OP HET STRAND BIJ DE BROUWERSDAM!!!! (BIJ HET GORSJE)
EN DAN GAAN WE MET ZN ALLEN BOUWEN!!!!!
EN FEESTVIEREN!!!!

TOT MORGEN!

donderdag 20 mei 2010

nog 1 nachtje slapen en we gaan!


en dan gaat het er misschien zo uitzien:

dinsdag 18 mei 2010

zondag 16 mei 2010

dinsdag 4 mei 2010

uitnodiging:

22 mei 2010 zee en zand en feest!


Op het noordzeestrand aan de Brouwersdam, om de hoek bij Ouddorp en naast strandpaviljoen 't gorsje.
Daar zal 22 mei 2010 mijn installatie, 'A WALK AT THE BEACH' opgebouwd worden.

Naar aanleiding van de ouderwetse winschermen heb ik op behangpapier landschappen geschilderd.

Aan Paul Henning heb ik gevraagd, daar een tekst bij te schrijven.
Vervolgens is alles samengevoegd en op doek geprint.

En nu is alles klaar om in de wind te zetten!

22 MEI VAN AF 12:00 UUR en dan vieren we gelijk mijn 50e verjaardag!

maandag 3 mei 2010

de goede plek


vlakbij Ouddorp aan de Brouwersdam.
te gek in het strand!
nu nog ff alle andere benodigheden bij elkaar scharrelen en in elkaar zetten en dan bidden voor goed weer!

vrijdag 30 april 2010