Op het noordzeestrand aan de Brouwersdam, om de hoek bij Ouddorp en naast strandpaviljoen 't gorsje.
Daar zal 22 mei 2010 mijn installatie, 'A WALK AT THE BEACH' opgebouwd worden.
Naar aanleiding van de ouderwetse winschermen heb ik op behangpapier landschappen geschilderd.
Aan Paul Henning heb ik gevraagd, daar een tekst bij te schrijven.
Vervolgens is alles samengevoegd en op doek geprint.
En nu is alles klaar om in de wind te zetten!
22 MEI VAN AF 12:00 UUR en dan vieren we gelijk mijn 50e verjaardag!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten