Ha Marie C.Leuk je uitnodiging, hij staat in de agenda. En nu hopen op mooi weer en matige wind en geen vulkaanas. Kus Hans (Janet)
hey Hans(janet), het woor wordt wel aardig (hoop ik) die vulkaanas ach broodje/taartje as schuurt de maag, al weet ik niet wat jij daar van vindt, als arts... tof dat het al in de agenda staat!x marie
Ha Marie C.
BeantwoordenVerwijderenLeuk je uitnodiging, hij staat in de agenda. En nu hopen op mooi weer en matige wind en geen vulkaanas.
Kus Hans (Janet)
hey Hans(janet), het woor wordt wel aardig (hoop ik) die vulkaanas ach broodje/taartje as schuurt de maag, al weet ik niet wat jij daar van vindt, als arts... tof dat het al in de agenda staat!
BeantwoordenVerwijderenx marie